مهاجرت و اقامت ترکیه

https://www.mediapolgroup.com

مهاجرت و اقامت ترکیه

https://www.mediapolgroup.com

در سال ۱۳۹۷، شرکت مدیا پل در شهر استانبول ترکیه با ثبت رسمی و مجوز دولت ترکیه پا به عرصه خدمات اقامت در ترکیه ،خرید ملک در ترکیه ، اجاره ملک در استانبول ،نمایشگاه های ترکیه ، امور بازرگانی، امور مشاوره حقوقی، ثبت شرکت در ترکیه ،کسب و کار در ترکیه و فرانچایز( اخذ نمایندگی در ترکیه) ، امور تحصیلی(مدارس، دانشگاه های ترکیه ، معادل سازی مدارک)، آموزش زبان ترکی و انگلیسی، خرید و فروش املاک و… گذارد . با ما میتوانید به آسانی اقامت ترکیه را دریافت کنید.
https://www.mediapolgroup.com

تفاوت قسمت آسیایی و اروپایی استانبول

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۱۸ ب.ظ

 فرق قسمت آسیایی و اروپایی استانبول در چیست؟

استانبول گردی : استانبول یکی از بزرگ ترین شهرهای ترکیه می باشد که در شمال غربی ترکیه و در کنار تنگه بسفر و دریای مرمر واقع شده است. این شهر دیدنی از پرطرفدارترین شهرهای ترکیه می باشد و به لحاظ گردشگری سومین شهر توریستی جهان محسوب می شود. استانبول تنها شهر بزرگ جهان می باشد که دو قاره ی آسیا و اروپا را از هم جدا می کند.

استانبول دارای آب و هوایی گرم و مرطوب و زمستانهای سرد می باشد. بر اساس آخرین سرشماری انجام گرفته در سال ۲۰۱۶ جمعیت این شهر زیبا حدود ۱۴۸۰۴۱۱۶ نفر بوده به طوریکه ۳۵ درصد آن در بخش آسیایی نشین و ۶۵ درصد در بخش اروپایی سکونت دارند. مذهب رسمی این شهر اسلام بوده و بیشترآنها به زبان ترکی استانبولی صحبت می کنند.

استانبول به دلیل جاذبه های متنوع و خدمات قابل توجه گردشگری اش، در قرن بیست و یکم با استقبال گردشگران خارجی مواجه شد به طوری که در سال ۲۰۱۵ میلادی در مجموع ۱۲.۵ میلیون گردشگر خارجی به استانبول پا گذاشتند. این وضعیت به نوبه خود باعث شد تا استانبول پایتخت فرهنگی اروپا نام بگیرد و در طی چندین سال متوالی، در میان محبوب ترین و پربازدیدترین شهرهای گردشگری جهان قرار بگیرد.

ادامه مطلب :

 

 https://www.mediapolgroup.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%d8%a8%d9%88%d9%84-%da%af%d8%b1%d8%af%db%8c/

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۵
زهرا شاه مرادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی